Szkolenie otwarte z komunikacji

Efektywna komunikacja.

  • Forma szkolenia: Warsztaty 2-dniowe

  • Terminy gwarantowane: 19-20 kwietnia (online),
    30-31 maja 2023
    (stacjonarne Warszawa)
  • Grupa: 6-12 osób (pozwala na aktywny udział wszystkich uczestników i zachowanie warsztatowej formy).

  • Dodatkowo: Materiały pdf i wideo oraz konsultacje z trenerem.
  • Cena za 2 dni: od 1480 zł netto/os. (+23% VAT)

BeSmarter - szkolenia

Dla kogo?

Dla wszystkich osób, które szukają praktycznych warsztatów, chcą podnieść jakość współpracy z innymi ludźmi i opanować skuteczne narzędzia komunikacyjne.

Jeśli szukasz szkoleń dedykowanych dla firm, napisz na kontakt@besmarter.pl lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji, aby omówić indywidualne potrzeby szkoleniowe.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje szacunek, zaufanie i otwartość oraz jak docierać do ich prawdziwych potrzeb.

Poznasz

kluczowe mechanizmy, zasady psychologiczne oraz narzędzia, które pozwalają budować dobre i trwałe relacje.

Przećwiczysz

umawianie się na współpracę, udzielanie informacji zwrotnej i rozmawianie nawet o trudnych sytuacjach.

Opinie uczestników:

Ze szkolenia z komunikacji wyniosłam nowe spojrzenie na wiele kwestii i kilka świetnych narzędzi. Dzięki ćwiczeniom na case’ach, które mogliśmy sami podawać jako uczestnicy, czuję się lepiej przygotowana do różnych rozmów z klientami i współpracownikami. Pomimo formuły online szkolenie było bardzo dynamiczne, interaktywne i wartościowe.

Agata Kowalska - opiniaAgata Kowalska, Konsultantka ds. Innowacji i Transferu Technologii w PPNT
Polecam bardzo szkolenie z komunikacji firmy BeSmarter. Można przyswoić bardzo wartościową wiedzę w ciekawy sposób. Kluczem jest doświadczony Prowadzący z ogromem wiedzy, który tworzy bardzo miłą atmosferę i rzuca wyzwania w postaci ćwiczeń, tak aby teoria przerodziła się w praktykę. Podsumowując: wahającym się szczerze polecam!
Katarzyna Janas-KaszakKatarzyna Janas-Kaszak, Kierownik ds. Personalnych w Scanclimber
Podczas 2 dni szkolenia przećwiczyliśmy mnóstwo różnych sytuacji, z którymi mam do czynienia w pracy przedstawiciela. Od docierania do potrzeb drugiej osoby, przez dbanie o własne interesy i asertywność, aż do budowania wartościowych relacji. Perspektywa trenera i innych uczestników okazała się bardzo przydatna. To był dobrze zainwestowany czas!
Maksymilian DalaszyńskiMaksymilian Dalaszyński, Przedstawiciel handlowy w American Orthodontics

Wyszłam nie tylko z głową pełną wiedzy popartej konkretnymi przykładami, ale także naręczem pomysłów i przemyśleń, co i w jaki sposób wdrożyć profesjonalnie w organizacji. Rafał w roli trenera bardzo szybko nawiązuje relację z uczestnikami szkoleń i wprowadza atmosferę wzajemnego zaufania i szczerości, dzięki czemu czułam pełną swobodę w rozmowach nawet na bardzo drażliwe tematy zawodowe.

Agata Michalak - opiniaAgata Michalak, People & Culture Manager @ Supremo

Program szkolenia:

Dzień pierwszy 9:00-17:00

9.00 – 9.30 – Wstęp
– przywitanie i ustalenie zasad pracy na szkoleniu – kontrakt z uczestnikami,
– zapoznanie się uczestników – runda otwierająca.

9.30 – 10.00 – Komunikacja a relacje w życiu prywatnym i zawodowym
– Jakich trudności doświadczasz w komunikacji z ludźmi? – praca w podgrupach,
– Różnice między manipulacją, a komunikacją w oparciu o otwartość i zaufanie,
– Style budowania relacji z ludźmi,
– Dwie kluczowe kompetencje, które poprawią Twoją komunikację.

10.30 – 10.45 – Przerwa

10.45 – 11.45 – Kluczowe źródła niezrozumienia i niechęci w relacjach z ludźmi
– Jaką płaszczyznę preferujesz i co z tego wynika? – ćwiczenie,
– Jak przebiega komunikacja na czterech płaszczyznach? – model F.S. von Thun,
– Wnioski i refleksje uczestników – dyskusja moderowana.

11.45 – 12.15 – Mechanizm negatywnych projekcji
– Czym jest mechanizm negatywnych projekcji i jakie są skutki jego działania?

12.15 – 13.00 – Przerwa

13.00 – 14.00 W jaki sposób minimalizować negatywny wpływ wyobrażeń o nas i naszym rozmówcy?
– Jak minimalizować skutki negatywnych projekcji? – praca w grupach,
– Trening umiejętności – mówienie o intencjach.

14.00 – 14.15 – Przerwa

14.15 – 15.30 Aktywne słuchanie
– Filary oraz narzędzia aktywnego słuchania,
– Trening umiejętności – zadawanie pytań i parafrazowanie.

15.30 – 15.45 – Przerwa

15.45 – 16.45 – Jak dobrze rozpocząć relację lub poprawić istniejącą?
– Na czym polega kontraktowanie zasad współpracy w relacjach z ludźmi?
– Kontraktowanie i umawianie się na współpracę w praktyce – trening umiejętności w podgrupach.

16.45 – 17.00 – Podsumowanie pierwszego dnia

Dzień drugi 9:00 – 17:00

9.00 – 9.15 – Wstęp
– Przywitanie, pytania i refleksje dotyczące części z dnia pierwszego.

9.15 – 10.30 – Docieranie do prawdziwych źródeł wzajemnych oczekiwań
– Czym się różni rzeczywista potrzeba od próśb, oczekiwań i stanowisk, które słyszymy od ludzi?
– Jak docierać do ważnych potrzeb i interesów naszych rozmówców?
– Zadawanie pytań i parafrazowanie na poziomie potrzeb naszego rozmówcy – trening umiejętności,
– Wnioski po treningu – dyskusja moderowana.

10.30 – 10.45 – Przerwa

10.45 – 12.15 – Asertywność i dbanie o własne interesy
– Jak asertywnie stawiać granicę i odmawiać ludziom?
– Algorytm odmowy z wyjściem do współpracy – trening umiejętności obrony naszych ważnych interesów,
– Algorytm zdartej płyty – trening umiejętności obrony naszych stanowisk i decyzji,
– Wnioski po ćwiczeniach – dyskusja moderowana.

12.15 – 13.00 – Przerwa

13.00 – 14.00 – Jak zwracać ludziom uwagę bezpiecznie dla relacji?
– Typowe sytuacje, w których warto udzielać informacji zwrotnej,
– Komunikat JA vs. Komunikat TY – różnice w odbiorze i reakcji naszych rozmówców,
– Algorytm informacji zwrotnej – trening udzielania informacji zwrotnej,
– Wnioski po ćwiczeniach – dyskusja moderowana.

14.00 – 14.15 – Przerwa

14.15 – 15.45 – Rozmowa o powtarzającym się problemie
– Typowe sytuacje problematyczne w relacjach z innymi ludźmi – dyskusja moderowana,
– Podstawowy błąd atrybucji i jego wpływ na rozwiązywanie sytuacji problemowych,
– Algorytm docierania do źródeł problemu i szukania rozwiązań na przyszłość – trening prowadzenia rozmowy o problemie.

15.45 – 16.00 – Przerwa

16.00 – 16.45 – Komunikacja w pracy zdalnej i hybrydowej
– Cyfrowa mowa ciała – na co zwrócić szczególną uwagę w komunikacji online?
– Co jeszcze może mieć znaczenie w komunikacji zdalnej?

16.45 – 17.00 – Podsumowanie szkolenia
– Indywidualny plan wdrożenia umiejętności,
– Udostępnienie materiałów utrwalających wiedzę zdobytą na szkoleniu,
– Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Połączenie edukacji z praktyką:

O trenerze:

Rafał Ignasiak

Od 2010 roku rozwijam kompetencje komunikacyjne pracowników na różnych szczeblach organizacji. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowałem jako handlowiec oraz menadżer sprzedaży w branży FMCG i finansowej. Pomagam ludziom lepiej rozumieć innych i dogadywać się w trudnych sytuacjach. Pomagam liderom skutecznie skutecznie zarządzać zespołami, zespołom efektywnie współpracować, a handlowcom i pracownikom działu obsługi klienta lepiej rozumieć potrzeby i adekwatnie reagować.

Pracowałem między innymi dla: Etex, Servitum, mBank, DB Schenker, Volkswagen Group Polska, GroupIT, Prime Cargo, Homanit, Homatech, Bobst Polska, Geberit, Espersen, Axxion, Steico, Grupa OLX, Alvo, Otomoto, Komputronik, Orange, Astanet, Schattdecor. Ukończyłem Szkołę Trenerów Biznesu TROP, Coaching Fundamentals Certificate® (CFC®) w Noble Manhattan Coaching, International Practitioner Business Coach w Norman Benett Academy.

Moją pasją jest ruch. Biegam, jeżdżę na rowerze, wędruję z plecakiem, nałogowo czytam książki i dzielę się wiedzą. Do zobaczenia na szkoleniu!

Rafał Ignasiak, trener, współzałożyciel BeSmarter Sp. z o.o.

Wybierz interesującą Cię formę:

Szkolenie online

1480netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Konsultacje mailowe (90 dni)

Szkolenie stacjonarne

1770netto
  • 2 dni szkolenia stacjonarnego
  • Materiały drukowane pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Konsultacje mailowe (90 dni)
  • Przerwy kawowe i obiad (2 dni)

Zaufali nam:

Rafał Szymkowiak PragmatiQ

„BeSmarter poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że firma ta będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń z Rafałem Ignasiakiem i zdecydowanie polecam BeSmarter. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.”

Rafał Szymkowiak, radca prawny, założyciel PragmatIQ Kancelaria Prawna

https://besmarter.pl/wp-content/uploads/2022/10/Lidia-Samp-ITTI.png

„Z przyjemnością możemy polecić współpracę z BeSmarter i Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.”

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI Sp. z o.o.

Adam Matysiak HighSolutions

„Z trenerami z BeSmarter współpracujemy od lat. Nasz zespół dynamicznie się rozrasta i w większości pracuje zdalnie, dlatego szczególnie cenimy sobie ilość materiałów edukacyjnych, które dostajemy w ramach szkoleń. Pozwala to wrócić w dowolnym momencie do otrzymanej wiedzy i narzędzi oraz szybciej wdrożyć nowych współpracowników w nasze standardy pracy. Polecam współpracę z BeSmarter!”

Adam Matysiak, CEO HighSolutions

K Szeszuła

Rafał przygotowywał oraz prowadził szkolenia i coachingi dla kierowników wyższego szczebla działu operacyjnego, którym zarządzam. Sam również byłem uczestnikiem kilku prowadzonych przez niego warsztatów. Wszystkie zostały ocenione bardzo wysoko i przez moich pracowników i przeze mnie. Za niezwykle cenną uważam umiejętność przełożenia przez Rafała wiedzy teoretycznej na praktyczną. Moi ludzie wychodzili ze spotkań z Rafałem bogatsi o nowe rozwiązania gotowe do zastosowania w codziennej pracy. Z doświadczenia wiem, że nie każdy trener to potrafi.

Krzysztof Szeszuła, Dyrektor w Everest Finanse

Jesteś zainteresowany?

Zapisz się na szkolenie.

Data szkolenia *

Jeśli zastanawiasz się czy to szkolenie jest dla Ciebie to zadzwoń do nas:
+48 604 791 659 lub umów się na bezpłatną, merytoryczną konsultację z trenerem. Dzięki tej rozmowie upewnimy się, że ten program spełni wszystkie twoje oczekiwania, a Ty będziesz mógł poznać trenera i podjąć decyzję czy chcesz brać udział w szkoleniu.