Szkolenie otwarte z komunikacji2024-06-12T13:59:33+02:00

Szkolenie otwarte z komunikacji

Efektywna komunikacja.

  • Forma szkolenia: Warsztaty 2-dniowe

  • Terminy:
    24-25 czerwca 2024 (Warszawa – pozostało 7 miejsc)

  • Grupa: 6-12 osób (pozwala na aktywny udział wszystkich uczestników i zachowanie warsztatowej formy).

  • Dodatkowo: Materiały pdf i wideo oraz konsultacje z trenerem.
  • Cena za 2 dni: 1780 zł netto/os. (+23% VAT)

BeSmarter - szkolenia

Dla kogo?

Dla osób, które szukają praktycznych warsztatów, chcą podnieść jakość współpracy z innymi ludźmi i opanować skuteczne narzędzia komunikacyjne.

Jeśli szukasz zamkniętych szkoleń dla firm napisz na kontakt@besmarter.pl lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji, aby omówić indywidualne potrzeby szkoleniowe.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje szacunek, zaufanie i otwartość oraz jak docierać do ich prawdziwych potrzeb.

Poznasz

kluczowe mechanizmy, zasady psychologiczne oraz narzędzia, które pozwalają budować dobre i trwałe relacje.

Przećwiczysz

umawianie się na współpracę, udzielanie informacji zwrotnej i rozmawianie nawet o trudnych sytuacjach.

Opinie uczestników:

Ze szkolenia z komunikacji wyniosłam nowe spojrzenie na wiele kwestii i kilka świetnych narzędzi. Dzięki ćwiczeniom na case’ach, które mogliśmy sami podawać jako uczestnicy, czuję się lepiej przygotowana do różnych rozmów z klientami i współpracownikami. Szkolenie było bardzo dynamiczne, interaktywne i wartościowe.

Agata Kowalska - opiniaAgata Kowalska, Konsultantka ds. Innowacji i Transferu Technologii w PPNT

Szkolenie poprowadzone w bardzo miłej atmosferze, przez pełnego pasji profesjonalistę, który w interesujący i praktyczny sposób przekazał wiedzę i dał narzędzia do pracy nad efektywną komunikacją. Warto było poświęcić czas na to szkolenie.

Piotr - zdjęciePiotr Gałuszka, Menadżer Oddziału w COLAS Polska
Polecam bardzo szkolenie z komunikacji firmy BeSmarter. Można przyswoić bardzo wartościową wiedzę w ciekawy sposób. Kluczem jest doświadczony Prowadzący z ogromem wiedzy, który tworzy bardzo miłą atmosferę i rzuca wyzwania w postaci ćwiczeń, tak aby teoria przerodziła się w praktykę. Podsumowując: wahającym się szczerze polecam!
Katarzyna Janas-KaszakKatarzyna Janas-Kaszak, Kierownik ds. Personalnych w Scanclimber

Program szkolenia:

Dzień pierwszy 9:00-17:00

9.00 – 9.30 – Wstęp
– przywitanie i ustalenie zasad pracy na szkoleniu – kontrakt z uczestnikami,
– zapoznanie się uczestników – runda otwierająca.

9.30 – 10.00 – Komunikacja a relacje w życiu prywatnym i zawodowym
– Jakich trudności doświadczasz w komunikacji z ludźmi? – praca w podgrupach,
– Różnice między manipulacją, a komunikacją w oparciu o otwartość i zaufanie,
– Dwie kluczowe kompetencje, które poprawią Twoją komunikację.

10.45 – 11.45 – Skąd biorą się nieporozumienia w relacjach z ludźmi?
– Jak przebiega komunikacja na czterech płaszczyznach? – model F.S. von Thun,
– Jaką płaszczyznę preferujesz i co z tego wynika? – ćwiczenie,
– Wnioski i refleksje uczestników – dyskusja moderowana.

11.45 – 12.15 – Czemu oceniając zachowania ludzi przypisujemy im negatywne intencje?
– Czym jest mechanizm negatywnych projekcji i jakie są skutki jego działania?

12.15 – 13.00 – Przerwa obiadowa

13.00 – 14.00 W jaki sposób minimalizować negatywny wpływ wyobrażeń o nas i naszym rozmówcy?
– Jak minimalizować skutki negatywnych projekcji? – praca w grupach,
– Trening umiejętności – mówienie o intencjach.

14.15 – 15.30 Jak budować relacje i zaufanie dzięki aktywnemu słuchaniu?
– Filary oraz narzędzia aktywnego słuchania,
– Trening umiejętności – zadawanie pytań i parafrazowanie.

15.45 – 16.45 – Jak dobrze rozpocząć relację lub poprawić istniejącą?
– Na czym polega kontraktowanie zasad współpracy w relacjach z ludźmi?
– Kontraktowanie i umawianie się na współpracę w praktyce – trening umiejętności w podgrupach.

16.45 – 17.00 – Podsumowanie pierwszego dnia

Dzień drugi 9:00 – 17:00

9.00 – 9.15 – Wstęp
– Przywitanie, pytania i refleksje dotyczące części z dnia pierwszego.

9.15 – 10.30 – Jak docierać do ważnych potrzeb i interesów naszych rozmówców?
– Czym się różni rzeczywista potrzeba od próśb, oczekiwań i stanowisk, które słyszymy od ludzi?
– Zadawanie pytań i parafrazowanie na poziomie potrzeb naszego rozmówcy – trening umiejętności,
– Wnioski po treningu – dyskusja moderowana.

10.45 – 12.15 – Jak asertywnie stawiać granicę i dbać o własne interesy?
– Algorytm odmowy z wyjściem do współpracy – trening umiejętności obrony naszych ważnych interesów,
– Algorytm zdartej płyty – trening umiejętności obrony naszych stanowisk i decyzji,
– Wnioski po ćwiczeniach – dyskusja moderowana.

12.15 – 13.00 – Przerwa obiadowa

13.00 – 14.00 – Jak zwracać ludziom uwagę bezpiecznie dla relacji?
– Typowe sytuacje, w których warto udzielać informacji zwrotnej,
– Komunikat JA vs. Komunikat TY – różnice w odbiorze i reakcji naszych rozmówców,
– Algorytm informacji zwrotnej – trening udzielania informacji zwrotnej,
– Wnioski po ćwiczeniach – dyskusja moderowana.

14.15 – 15.45 – Jak radzić sobie w sytuacjach konfliktowych?
– Style budowania relacji z ludźmi,
– Strategie radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych,
– Model SKI – trening umiejętności.

16.00 – 16.45 – Komunikacja w pracy zdalnej i hybrydowej
– Przykłady wykorzystania poznanych narzędzi w pracy zdalnej,
– Cyfrowa mowa ciała – na co zwrócić szczególną uwagę w komunikacji online?
– Co jeszcze może mieć znaczenie w komunikacji zdalnej?

16.45 – 17.00 – Podsumowanie szkolenia
– Indywidualny plan wdrożenia umiejętności,
– Udostępnienie materiałów utrwalających wiedzę zdobytą na szkoleniu,
– Podsumowanie i zakończenie szkolenia.

Sprawdź nasze bezpłatne materiały:

Jeśli zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie, sprawdź jak dzielimy się wiedzą w ramach video podcastu „Firma z Głową” na YouTube i Spotify!

  • Ponad 50 bezpłatnych materiałów,

  • Ponad 4 500 subskrybentów,

  • Ponad 200 tys. wyświetleń!

Połączenie edukacji z praktyką:

O trenerze:

Rafał Ignasiak

Rozwojem kompetencji menedżerskich i handlowych zajmuję się od 2010 roku. Wcześniej przez kilkanaście lat pracowałem jako handlowiec oraz menedżer sprzedaży w branży FMCG i finansowej. Specjalizuję się w szkoleniach z zakresu umiejętności komunikacyjnych, liderskich oraz coachingu biznesowym.

Pracowałem między innymi dla: Play, mBank, DB Schenker, Servitum, Volkswagen Group Polska, GroupIT, Prime Cargo, Homanit, Homatech, Bobst Polska, Geberit, Espersen, Axxion, Steico, Grupa OLX, Alvo, Otomoto, Komputronik, Orange, Astanet, Schattdecor. Ukończyłem Szkołę Trenerów Biznesu TROP, Coaching Fundamentals Certificate® (CFC®) w Noble Manhattan Coaching, International Practitioner Business Coach w Norman Benett Academy.

Moją pasją jest ruch. Biegam, jeżdżę na rowerze, wędruję z plecakiem, nałogowo czytam książki i dzielę się wiedzą. Do zobaczenia na szkoleniu!

Rafał Ignasiak, trener, współzałożyciel BeSmarter Sp. z o.o.

Wybierz interesującą Cię formę:

Szkolenie stacjonarne

1780netto
  • 2 dni szkolenia stacjonarnego
  • Materiały drukowane pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Konsultacje mailowe (90 dni)
  • Przerwy kawowe i obiad (2 dni)

Zaufali nam:

Rafał Szymkowiak PragmatiQ

„BeSmarter poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że firma ta będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń i zdecydowanie polecam BeSmarter. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.”

Rafał Szymkowiak, radca prawny, założyciel PragmatIQ Kancelaria Prawna

https://besmarter.pl/wp-content/uploads/2022/10/Lidia-Samp-ITTI.png

„Z przyjemnością możemy polecić współpracę z BeSmarter. Firma prowadziła dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Trenerzy działają bardzo profesjonalnie i szybko budują relację z uczestnikami. Posiadają bogatą wiedzę i doświadczenie, którymi dzielą się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.”

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI Sp. z o.o.

Adam Matysiak HighSolutions

„Z trenerami z BeSmarter współpracujemy od lat. Nasz zespół dynamicznie się rozrasta i w większości pracuje zdalnie, dlatego szczególnie cenimy sobie ilość materiałów edukacyjnych, które dostajemy w ramach szkoleń. Pozwala to wrócić w dowolnym momencie do otrzymanej wiedzy i narzędzi oraz szybciej wdrożyć nowych współpracowników w nasze standardy pracy. Polecam współpracę z BeSmarter!”

Adam Matysiak, CEO HighSolutions

Jesteś zainteresowany?

Zapisz się na szkolenie.

Data szkolenia *

Jeśli zastanawiasz się czy to szkolenie jest dla Ciebie to zadzwoń do nas:
+48 574 137 777 lub umów się na bezpłatną, merytoryczną konsultację z trenerem. Dzięki tej rozmowie upewnimy się, że ten program spełni wszystkie twoje oczekiwania, a Ty będziesz mógł poznać trenera i podjąć decyzję czy chcesz brać udział w szkoleniu.