Szkolenia dla działów obsługi klienta

Obsługa klienta.

Tempo życia, konkurencja rynkowa i ciągłe zmiany powodują, że klienci wymagają coraz lepszej usługi i perfekcyjnej obsługi. Jej brak niejednokrotnie skutkuje zmianą dostawcy lub wyborem innego produktu. Nie zawsze łatwo jest pogodzić perspektywę przedsiębiorstwa z oczekiwaniami klientów. Czasem pracownicy mierzą się z sytuacjami, które wymagają cierpliwości, zrozumienia dla ludzkiej natury i umiejętnego zachowania adekwatnego do sytuacji.

Szkolenie dla menedżerów

Główne cele szkoleń dla pracowników działu obsługi:

  • Przygotować uczestników do nowej roli lub wzmocnić w już pełnionej.

  • Dostarczyć praktycznych narzędzi i umiejętności stosowania w kontakcie z klientami.

  • Dostarczyć praktycznej wiedzy psychologicznej z zakresu obsługi klienta, budowania trwałych relacji opartych na zaufaniu i szacunku.

  • Wypracować rozwiązania dla sytuacji trudnych, z którymi mierzą się uczestnicy w codziennej pracy z klientami.

  • Przeprowadzić praktyczny trening umiejętności z zakresu asertywnych reakcji na oczekiwania klientów (odmowa z wyjściem do współpracy, docieranie do potrzeb i oczekiwań, obrona interesów firmy).

  • Ukształtować postawy i zachowania uczestników zwiększające prawdopodobieństwo skutecznego radzenia sobie z sytuacjami trudnymi w obsłudze klienta.

Formuła szkolenia:

Zamknięte warsztaty dla firm zatrudniających co najmniej 6 konsultantów.
Ostateczny program szkolenia proponowany jest po kontakcie z klientem i przeprowadzeniu diagnozy potrzeb.

Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli:

  • Co wpływa na relacje z klientami?

  • Poznają najważniejsze mechanizmy psychologiczne wpływające na jakość relacji z klientami.

  • Co robić, żeby budować trwałe, dobre relacje z klientami?

  • Jak reagować na roszczenia i reklamacje?

  • Jak rozpoznawać i odpowiadać na jawne oraz ukryte potrzeby klientów?

  • Jak bronić stanowiska firmy z zachowaniem szacunku dla klienta?

Po szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • Przyjąć reklamację i niezadowolenie klienta.

  • Odmówić, dbając jednocześnie o relacje z klientem.

  • Dotrzeć do ukrytych potrzeb i motywów klienta.

  • Dbać o własne potrzeby i asertywnie stawiać granice.

  • Szukać rozwiązań dobrych zarówno dla klienta, jak i firmy.

  • Budować relacje w duchu win-win.

  • Prowadzić różne klasy rozmów obsługowych z klientami.

Połączenie edukacji z praktyką:

Jak wygląda współpraca z nami?

Krok 1. Umawiasz się na bezpłatną konsultację lub wysyłasz nam zapytanie.

Krok 2. Diagnozujemy potrzeby szkoleniowe w twojej organizacji i przygotowujemy dedykowany program rozwojowy.

Krok 3. Podejmujesz decyzję o współpracy z nami.

Krok 4. Kontaktujemy się z wybranymi uczestnikami szkolenia, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 5. Wysyłamy uczestnikom materiały wprowadzające i zapoznawcze wideo zaproszenie od trenera.

Krok 6. Realizujemy szkolenie w trybie stacjonarnym, zdalnym lub hybrydowym.

Krok 7. Wysyłamy uczestnikom zestaw materiałów wideo, które pozwalają wrócić do zdobytej wiedzy i narzędzi.

Krok 8. Przygotowujemy raport poszkoleniowy i wskazujemy kierunki do dalszego rozwoju.

Krok 9. Zapewniamy opiekę poszkoleniową, odpowiadamy uczestnikom na pojawiające się pytania.

Zaufali nam:

https://besmarter.pl/wp-content/uploads/2022/10/Lidia-Samp-ITTI.png

„Z przyjemnością możemy polecić współpracę z BeSmarter i Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.”

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI sp. z o.o.
Adam Matysiak HighSolutions

„Z trenerami z BeSmarter współpracujemy od lat. Nasz zespół dynamicznie się rozrasta i w większości pracuje zdalnie, dlatego szczególnie cenimy sobie ilość materiałów edukacyjnych, które dostajemy w ramach szkoleń. Pozwala to wrócić w dowolnym momencie do otrzymanej wiedzy i narzędzi oraz szybciej wdrożyć nowych współpracowników w nasze standardy pracy. Polecam współpracę z BeSmarter!”

Adam Matysiak, CEO HighSolutions
Rafał Szymkowiak PragmatiQ

„BeSmarter poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że firma ta będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń dla menedżerów z Rafałem Ignasiakiem i zdecydowanie polecam BeSmarter. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.”

Rafał Szymkowiak, radca prawny, założyciel PragmatIQ Kancelaria Prawna
https://besmarter.pl/wp-content/uploads/2022/10/Lidia-Samp-ITTI.png

„Z przyjemnością możemy polecić współpracę z BeSmarter i Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.”

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI sp. z o.o.
Adam Matysiak HighSolutions

„Z trenerami z BeSmarter współpracujemy od lat. Nasz zespół dynamicznie się rozrasta i w większości pracuje zdalnie, dlatego szczególnie cenimy sobie ilość materiałów edukacyjnych, które dostajemy w ramach szkoleń. Pozwala to wrócić w dowolnym momencie do otrzymanej wiedzy i narzędzi oraz szybciej wdrożyć nowych współpracowników w nasze standardy pracy. Polecam współpracę z BeSmarter!”

Adam Matysiak, CEO HighSolutions
Rafał Szymkowiak PragmatiQ

„BeSmarter poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że firma ta będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń dla menedżerów z Rafałem Ignasiakiem i zdecydowanie polecam BeSmarter. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.”

Rafał Szymkowiak, radca prawny, założyciel PragmatIQ Kancelaria Prawna

Sprawdź nasze kompetencje!

Umów konsultację.

Zostaw nam swojego maila, a prześlemy Ci bezpłatne materiały z przykładowymi treściami ze szkolenia.

Możesz także podać swój numer, a zadzwonimy do Ciebie, żeby porozmawiać o twoich wyzwaniach. Gwarantujemy w 100% merytoryczną konsultację, podczas której przez 60 minut możesz porozmawiać z naszym trenerem na wybrany przez Ciebie temat.