W dzisiejszym odcinku Firmy z Głową poruszamy temat, który jest nieodłącznym elementem pracy każdego lidera – jak skutecznie przekazywać informację zwrotną pracownikom, aby poprawić ich wyniki i zachowanie, nie niszcząc przy tym relacji zawodowych. 🤝

Typowe sytuacje, z jakimi mierzą się liderzy, to niedostarczanie zadań na czas czy nieodpowiednie zachowanie pracowników. Jak sobie z tym radzić? W tym materiale dzielimy się z Wami 5 kluczowymi elementami, które pozwolą Wam skutecznie przekazać konstruktywną krytykę. Dowiecie się, jak ważne jest wyrażenie intencji, opieranie się na faktach oraz wyraźne określenie oczekiwań na przyszłość.

Nie przegapcie tego odcinka, jeśli chcecie dowiedzieć się, jak poprawić komunikację w Waszym zespole i zadbać o lepszą współpracę. 👍

Zapraszamy do oglądania!

Zapisz się do
naszego newslettera.

Otrzymuj regularnie bezpłatne treści
o zarządzaniu zespołem i komunikacji.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Zadzwoń +48 574 137 777 lub

Gwarantujemy w 100% merytoryczną konsultację na wybrany przez Ciebie temat.